طرح احیای دولت آباد کهن

امام علی علیه السلام: شهرها با حب وطن آباد می شود

طرح احیای دولت آباد کهن

امام علی علیه السلام: شهرها با حب وطن آباد می شود

همشهریان گرامی جهت شرکت در این طرح می توانند مطالب،عکسها وفیلمهای خود را که در ارتباط با گذشته شهر دولت اباد می باشد را برای ما بفرستند تا با نام خودشان منتشر کنیم و یا اینکه با ارسال درخواست عضویت در این طرح، به نویسندگان این طرح بپوندند و مطالب را مستقیما منتشر کنند.
پل ارتباطی ما با شما:arrahimi@chmail.ir

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

با توجه به این که در ایام رحلت حضرت آیت الله نجفی قرار داریم مناسب دیدم اعلامیه ی فاتحه این عالم ربانی رو در وبلاگ منتشر کنم. این عالم صاحب چندین کتاب می باشد که در آینده در این زمینه مطالبی را اختصاص خواهیم داد.نکته ای که می توان از این عالم بیان کرد این است که پدر ایت الله مدرس(آقا شیخ) در هنگام فوت وصیت می کنند که حتما ایت الله نجفی بر او نماز بخوانند و این درحالی است که ایشان کمتر از 30سال سن داشتند.

داستانی که الان از این عالم به یاد دارم این هست که روزی یک پیرمردی به ایشان مراجعه می کنند و می گوید من باتوجه به اینکه کهولت سن دارم نمی توانم ایستاده نماز بخوانم،شما بفرمایید من چکار کنم؟ حضرت ایت الله نجفی قبل از اینکه جوابش را بدهد با فراست خاصی از این پیرمرد در مورد مسائل روزمره سوال می کند و حدود یک ربعی گرم صحبت می شوند .بعد از اتمام صحبتها، حضرت ایت الله نجفی به ایشان می فرماید: حاجی شما یک ربع است که با من ایستاده صحبت می کنید چطور نمی توانید پنج دقیقه ایستاده نماز بخوانید!

آگهی فاتحه آیت الله نجفی

  • ۹۴/۰۴/۰۹
  • احمدرضا رحیمی

نظرات (۱)

سلام مطالب وبلاگتو خوندم . وبلاگ جالبی داری . به منم سری بزن نظرتو بده

ادرس سایتم : http://www.parska.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی